Közös jótékonysági kampányt indít a Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a Street Kitchen. Egy finom étel és ital elfogyasztása sokkal többet jelent, mint egy étkezés – adhat nyugalmat és optimizmust, lendületet és kitartást az előttünk álló megmérettetésekhez, és nem utolsó sorban örömet szerezhetünk vele. Sokaknak azonban nincs rá módjuk, hogy szeretteik körében egy kiadós ételhez jussanak, még ünnepekkor sem. A Coca-Cola most induló jótékonysági kampányában ezért arra buzdítja fogyasztóit, hogy segítsenek ételt adományozni a rászorulóknak az ünnepek alatt – és utána is. A családi kiszerelésű Coca-Cola palackok kupakja egy tál ételt érhet, így segítve a rászorulóknak a Magyar Vöröskereszttel, a Street Kitchennel és a fogyasztókkal együttműködve.
„Az ember nem gondolkodhat, nem szerethet, nem alhat jól, ha nem evett jól” – tartotta Virginia Woolf angol írónő, és így gondolja ezt a Coca-Cola is. Az adventi időszakban ezért minden fogyasztóját arra buzdítja, hogy segítsenek ételt adományozni a rászorulóknak. Ehhez nem kell mást tenniük, mint egy, a promócióban részt vevő Coca-Cola palack kupakjában található kódot feltölteni a szerezzoromet.hu weboldalra, és ezzel egy tál ételt, élelmiszercsomagot adományozhatnak egy rászoruló számára. Ez az összefogás lehetővé teszi, hogy azok, akiknek nemcsak ételből, de talán örömből is kevesebb jut, terített asztalhoz ülhessenek, az ünnepi hangulatból ők is részesüljenek.
Aki feltölti a termékkódot, az egy titkos Street Kitchen receptet kap, melyhez sehol máshol nem lehet hozzájutni. „Hiszünk benne, hogy jó kajával és egy kis szeretettel iszonyatos örömet lehet okozni bárkinek, ezért csatlakoztunk a kezdeményezéshez” – mondta el Fördős Zé, a Street Kitchen alapítója.
Talán ünnepekkor érzi át mindenki leginkább, hogy milyen biztonságot ad a teli has, a szerettei körében elköltött étel, és a tudat, hogy mások mellette állnak. Ám mindez természetesen máskor, a mindennapokban is sokat számít. „A Coca-Colának nagyon fontos, hogy segítsen a rászorulóknak – a hajléktalanoknak, az átmeneti otthonban élőknek vagy a nagycsaládosoknak –, hogy a meghitt pillanatokat együtt töltsék el, meleg étel mellett. Nem csak karácsonykor, hanem az egész év során” – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.
„Ez a kampány lehetőséget biztosít arra, hogy ne csak karácsonykor, hanem az azt követő időszakban, januárban, februárban is – amikor hagyományosan csökken az adakozó kedv –,tudjunk segíteni élelmiszercsomagokkal. Ezzel a támogatással hosszabb ideig, és nagyobb volumenben tudunk segíteni országszerte” – tette hozzá Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese.
Az adományokat többféle módon használják majd fel: az ételosztások mellett a Magyar Vöröskereszt által működtetett Családok Átmeneti Otthonában a megtakarítási programhoz is hozzájárul, melynek célja, hogy minél hamarabb önálló életet tudjanak kezdeni az ide bekerülő családok.
Az akcióról készült videót ide kattintva lehet megnézni.
A Coca-Cola Company-ról
A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliónkba tartozik a világ legértékesebb üdítőitalmárkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítjuk portfóliónkat, csökkentjük termékeink cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetünk be a piacra. Jelentős erőfeszítéseket teszünk emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótoljuk az italgyártás során felhasznált vizet és népszerűsítjük az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700,000 embert foglalkoztatunk, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítunk a helyi közösségeknek. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey-t a www.coca-colacompany.com oldalon, kövessen minket a Twitteren, az Instagramon, a Facebookon és a LinkedInen.
A Magyar Vöröskeresztről
Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete 1881 óta tevékenykedik Magyarországon az irányadó hét alapelvének megfelelően. A szociális ellátás a szervezet egyik fő profiljának számít, melyre a téli időszakban kiemelt figyelem irányul. Évről évre számos megmozdulást szervezünk, hogy karácsonykor a nélkülöző családok is méltóképpen ünnepelhessenek, ezért örültünk a Coca Cola kezdeményezésének. A Magyar Vöröskeresztről további információ a hivatalos honlapunkon, olvasható, valamint megtalálhatóak vagyunk a Facebookon és az Instagramon.