Szexi. Árad belőle az energia. Vakmerő. Ezek a jelzők remekül illenek Beyoncé-ra, de pontosan jellemzik New York City-t is. A kimeríthetetlen energiájú művésznő legújabb parfümje megalkotásánál ihletként kedvenc városát, New York-ot választotta, hogy annak lüktetését és pörgését lefordítsa az illatok nyelvére. Beyoncé mélyen hisz abban, hogy a divat világában a parfüm a legfontosabb kiegészítő, ezért olyan virágos-ciprusos parfümöt álmodott meg, mely tökéletesen illik a kifinomult, magabiztos nők egyéni stílusához, amilyen ő maga is.
Óda New Yorkhoz
A tősgyökeres new yorki parfüm kreátor, Carlos Vinals of Symrise szerint a Beyoncé Pulse New York illat egyértelmű kifejezése annak, ahogyan az énekesnő látja kedvenc városát. “Ezt az illatot Beyoncé személyisége és a város forgataga inspirálta. Kettejük lényegét foglalja magába az új kreáció, mely a maga nemében egyedülálló, sokrétű és változó, mintha folyamatosan mozgásban lenne, egyszerre szépséges és vad, izgalmas és kifinomult, szexi és törékeny – átitatva azzal az elektronikus pulzálással, amely mindkettőjükre jellemző.
Az illat gyöngyöző málna jegyekkel indít, gazdag gránátalma és lédús körte aromákkal kiegészítve. A gyümölcsök első érzéklete után kinyílnak a finom virágos összetevők, bazsarózsa és jázmin. Az illat szívét vad orchidea szirmok alkotják. Ez Beyoncé kedvenc virága, ami egyben a művésznő erejét és magabiztosságát szimbolizálja most is, éppen úgy, mint előző kreációiban. A kezdeti izgalmak után előtérbe kerülnek az alapjegyek, az érzékiség birodalmának nagykövetei, a pacsuli, pézsma, és az édes vörösbársony tündértorta, ami olyan különleges illatanyag, hogy eddig még soha nem komponálták parfüm kreációba.
Marquee Design
A Beyoncé Pulse NYC parfüm kívül-belül tükrözi a város jellegzetességét. Az átlátszóan tiszta parfüm üvege sok lapra csiszolt kristályformát idéz, sima vonalai égbe törnek, akár New York felhőkarcolói. Az üveg színe halványkék, kupakja ezüstös, fémes, ezzel továbbviszi a Pulse csomagolásának dizájnját, amit a művésznő fellépő ruhája és konvenciókat megtörő stílusa ihletett. Az üveg holografikus mintázatú, futurisztikus kartondoboz csomagolást kapott, ami úgy ragyog és sugárzik, mint annak a városnak az utcái és égig érő épületei, amely soha nem alszik.
“Nagy örömmel mutatjuk be a Coty és a világhíres énekesnő együttműködésének újabb gyümölcsét, a Beyoncé Pulse NYC parfümöt. Beyoncé zene iránti megingathatatlan elkötelezettsége és tévedhetetlen ízlése a biztosíték arra, hogy megint egy csodás, új taggal gyarapodjon a Beyoncé parfümcsalád. New York és Beyoncé… mi lehetne ennél izgalmasabb, mint ez a két lehengerlő márkanév összefonódása, a világon először?!”
Nyilatkozott a parfümről Steve Mormoris, a Coty Global marketing alelnöke