A Cseppke, a kisgyerekes családok életét megkönnyítő
Minden márka mögött van egy történet, egy mese. Ez a Cseppke esetében is pontosan így van. Laár Györgyi és Giret Fruzsi régóta barátnők voltak. Voltak bulik, nevetések, koncertek, ahogy ez lenni szokott.
Aztán Fruzsinak megszületett a kisfia és világos lett számára, hogy a reklámügynökségi állása helyett keresnie kell valamit, amit egyedülálló anyukaként is vinni tud. Kitalálta, hogy az akkor Magyarországon még elvétve kapható nyálkendőket fog árulni egyedi designnal, és ehhez megkérte Györgyit, aki grafikus és designer, hogy álmodjon rájuk mintákat imádni való figurái közül. Az első Cseppke darabok el is készültek, ám a lányok itt nem álltak meg.
Jött a következő szülői kihívás Fruzsi számára: kisfia éjszakánként állandóan kitakarózott, s így sem ő, sem a kicsi nem tudott nyugodtan pihenni. Erre a problémára megoldásként születtek meg a Cseppke kamáslis tipegőhálózsákjai, amelyek révén végre az anyukáknak vagy apukáknak nem kell egy éjjel százszor is felkelni és betakargatni csemetéjüket, aki – mivel nem ébred meg folyton arra, hogy fázik – könnyebben átalussza az éjszakát is. A szép és praktikus hálózsákok egyre sikeresebbek és sikeresebbek lettek, köszönhetően a minőségi anyagoknak, a cuki kislányos és kisfiús mintáknak, a különböző vastagságoknak és a széles méretválasztéknak.
Ám a márka tulajdonosai nem álltak meg itt: tavasszal egy újabb fejlesztéssel rukkoltak elő. A Cseppke olyan applikációt álmodott meg a kicsik és nagyok örömére, amely mesékkel, altató zajokkal könnyíti meg az esti altatás rituáléját, sőt, a Cseppke hálózsákok mintái életre is kelnek általa. A szülőknek nincs más dolga, mint a telefon kameráját a Cseppke zsákocskán lévő figura fölé tenni, ami ettől megelevenedik és történik vele valami csodás, ezáltal is mesésebbé téve az Álomországba való átlépés idejét. A kedves alkalmazás hamar a szülők és kicsik kedvence lett, és mivel teljesen ingyenesen elérhető Android, valamint IOS operációs rendszerre is, megjelenése óta rengetegen töltötték le.
Ám a Cseppke, mint vállalkozás, soha nem tipeg egy helyben, így most megint újabb mérföldkőhöz érkezett.
Néhány napja az RTL Klub képernyőjén láthattuk viszont Fruzsit és Györgyit. A lányok bemutatták márkájukat, termékeiket és ötleteiket és a mögötte rejlő üzletet a Cápák között ismert befektetőkből álló “ragadozóinak”, és Tomán Szabina, a női Cápa már le is csapott a lányok vállalkozására.
Igaz, nem ment minden egyszerűen a felvételnél, adódtak mókás pillanatok is.
Például Balogh Levente a lányok bemutatkozását követően megkérdezte, mire költenék pontosan a 30 millió forintot. Györgyi a válaszhoz a zsebéből elővette az üzleti tervet, amelyet a Cseppke külföldi piacra lépéséhez készítettek, majd konstatálta, hogy nincsen nála olvasószemüveg. Levente felé nyújtotta hát a papírt, hogy olvassa el ő az írást, akiről szintén kiderült: szemüveg híján ő sem látja jól. Oké, akkor majd a másik Cseppke tulajdonos, Fruzsi felolvassa a leírtakat, s bár ő sem nagy barátja az apró betűknek, kinyújtott karral, nehezen, de sikeresen ismertette az üzleti terv részleteit, vagyis, hogy mire is szeretnének egész pontosan 30 milliós befektetést kérni. Az egész stúdión végigsöprő nevetést a szemüvegek hiánya miatt a lányok sosem fogják elfelejteni.
Végül a Cseppke tulajdonosainak
A Cseppke vállalkozó anyukái a befektetésen kívül bezsebelték a Telekom Digitálisan Tettrekész díját és még a K&H 1 millió forintos különdíjára is esélyesek, amelyre kisfilm is készült a márkáról.