A Cápákból is ismert Cseppke új baba-mama boltot nyit a belvárosban!
8 év, megannyi siker és megannyi buktató. Egy márka, amit ma már szinte minden anyuka ismer itthon, főleg, mióta Tomán Szabina az RTL Klub képernyőjén látható Cápák között című műsorban kiváltasztotta őket: Cseppke.
Kreativitás, minőség és egy csipetnyi szeretet. Tipegő hálózsákok, amelyek a legjobbak a gyerekeknek. A két barátnő Giret Fruzsina és Laár Györgyi vállalkozása szintet lépett, baba-mama boltot nyitnak a belvárosban, ahol szinte minden beszerezhető, amire egy kicsinek és anyukájának szüksége lehet.
Egy csepp Cseppke sztori
A Cseppke márkát két barátnő, Giret Fruzsina reklámszövegíró és Laár
Györgyi jelmeztervező-grafikus alapította több mint 8 éve. A családi teendők összeegyeztetése a munkával egy kisgyerekes anyukának nem a legkönnyebb, ezért is indult a márka. Fruzsi is minél többet szeretett volna lenni a fiával, de közben szerette volna megélni is az anyaságot. Így a tervezés és a kreativitás szülte a Cseppkét és nyálkendők készítésével kezdtek. Ám hamar kiderült, ez kevés a boldoguláshoz. Így találtak rá a tipegőhálózsákra, amelynek magyarországi bevezetése és megismertetése az anyukákkal az ő érdemük. Régebben egyáltalán nem létezett Magyarországon ez a kamáslis megoldás, ami azóta már a picik kedvence itthon. A Cseppke fejlesztése, a tipegőlyukak végén elhelyezett kinyitható-becsukható zokni, az amúgy is hasznos éjjeli viseletet még praktikusabbá teszi. A lányok elképesztő sokat dolgoztak az első időben, bár ez azóta sem változott. Az elszántság és a szeretet az, amivel a Cseppkét menedzselték, a zsákocskáikat fejlesztették és tették általuk nyugodtabbá és boldogabbá a babák és szülők éjszakáit.
Csoda a gyerekszobában
Azóta a Cseppke újító szemlélettel, a vásárlói visszajelzésekre érzékenyen reagálva fáradhatatlanul tökéletesíti termékválasztékát, és fantasztikus
fejlesztésekkel teszi magát a piacon nemcsak megkerülhetetlenné, de utánozhatatlanná is. A márka nevéhez fűződik például az Androidon és iOS-en egyaránt megtalálható Cseppke Tente applikáció, amely azon túl, hogy altató hangokkal és hangos mesékkel támogatja a gyermekek délutáni/esti altatását, modern technológiája révén csodát is varázsol a gyerekszobákba: a
hálózsákokon szereplő minták és figurák a mobileszközök kameráján keresztül életre kelnek és néhány másodperces történetekkel, versikékkel vagy dalocskákkal örvendeztetik meg a kicsiket.
Cseppke a Cápák között
Az alkalmazás fejlesztésével egyidőben a Cseppke alapítói az RTL Klub
Cápák között című üzleti realityjében is bemutatkoztak, méghozzá olyan
sikeresen, hogy 30 millió forint tőkével befektetőként csatlakozott hozzájuk a
sikeres üzletasszony és édesanya, Tomán Szabina. Emellett bezsebelték a
Telekom Digitálisan Tettrekész díját és a K&H az innovációért különdíját is, egy 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramot.
Szemléletváltás Tomán módra: irány a külföld!
Tomán Szabina sokkal többet adott a Cseppkének, mint egy „sima” angyalbefektetőről gondolnánk. Lelkes mentorként és gyakorlott édesanyaként terelgeti a márka útját. Ezáltal az alapítók, Fruzsi és Györgyi egy jóval tudatosabb pénzügyi szemléletmódot ismerhettek meg általa, és az ő segítségével indíthatták útjára a Cseppke szlovákiai és Benelux államokban létrehozott márkaképviseleteit is, amelyeken keresztül a külföldi anyukák Toddiebag néven találkozhatnak a márka termékeivel.
Számos Cseppke
Amennyiben még nem lettél a levelünk kapcsán őrült Cseppke rajongó, következzék néhány szám.
49 561 darab tipegőhálózsák jutott el eddig babákhoz és nagyobbacska gyerekekhez
23 750 vásárlója volt a Cseppkének
80 000 négyzetméternyi pamut anyag fogyott el
400 000 darab patent került fel a zsákokra
1070 pozitív, 5 csillagos értékelés van a Cseppke weboldalán
Cseppke varázslat személyesen
Szabina hatására lépték át az alapítók az online tér határait is, hiszen az idáig csupán webáruházat üzemeltető Cseppke október közepén nyitotta meg első belvárosi üzletét. Az ötlet hírére természetesen megjelentek az első „vészmadarak” is, akik a pandémia hatására kialakult helyzetben nem tartják időszerűnek egy fizikai kontaktusokon alapuló bolt létrehozását. Fruzsi, Györgyi és Szabina azonban hisznek benne, hogy ha a boltot különleges szellemiséggel és több funkcióval is felruházzák, minden nehezítő tényező ellenére ez a vállalkozásuk is sikeres lehet.
Cseppkeségek: hazai designerek a babáknak
Az üzlet, amelyet Cseppkeségeknek neveztek el, első és legfontosabb küldetése, hogy végre folyamatos találkozási lehetőséget nyújtson az édesanyáknak az eddig csak online működő Cseppkével és termékeivel.
Emellett olyan minőségi, magyar vagy magyar vonatkozású márkák gyűjtőtégelye is, mint az
Adamo, a Babyberry, a BabyMountain Himalaya, a Bhaaloo, a Danka, Dinnadalok, a Liliputi, a Monello, az Origi, a Pippadu, a Planetino,
a Poronty Products, a Siller Baby and Child, a Tinatti és a Woollytoys.
Minden márka olyan minőségi termékeket kínál, amelyre egy családnak szüksége lehet. E sokszínű választék két jótékony hatással is bír: míg a márkák egymást erősítve találkozhatnak vevőikkel, addig a szülők számára egyszerűbbé válik a minőségi designer termékek beszerzése, hiszen együtt, kulturált, szép környezetben megtalálják őket.
Ám a Cseppkeségek nemcsak baba-mama bolt, de meghitt kuckó, központi találkahely és közösségi tér is kíván lenni egy helyen. Ezt szolgálja a barátságos enteriőr, a benne elhelyezett hintával, a gyerekbútorokkal, minőségi játékokkal és foglalkoztató könyvekkel felszerelt játszóterecske, a közvetlen közelében elhelyezett „trécselde”az anyukáknak, vagy a csendes és eldugott szoptatósarok és pelenkázó. Azért pedig, hogy az édesanyák akkor is szívesen betérjenek, ha éppen nincs szükségük portékára, a Cseppkeségek megálmodói különböző eseményeket, így felolvasó esteket, író- olvasó találkozókat, minikoncerteket, baba-mama klubokat és tanácsadásoka rendeznek.
A Cseppke után reméljük, hamarosan a Cseppkeségek is fogalommá válik a szülők, anyukák körében.
A Cseppkeségek Baba-mama bolt az V. kerület, Arany János utca 7. szám alatt található és a járványügyi helyzetre tekintettel természetesen mi is maszkban és gyakori fertőtlenítéssel várjuk a vásárlókat.