Megszállhattam már jó pár felsőkategóriás hotelben a világ számos pontján. Én nem érzékeltem, hogy inkább a férfi vendégek ízlését vették volna figyelembe, de azt igen, hogy érzékelhető a tipikus hotel design. A legújabb kutatűások szerint egyre több nő utazik egyedülA világszerte közel 70 hotelt számláló MGallery az Accor Csoport felsőkategóriás kollekciója, egy egyedi, kifejezetten nőknek nyújtott szolgáltatással várja hölgy vendégeit, a nekik járó megkülönböztetett figyelem fontosságát hangsúlyozva. Az „Inspired by her” (avagy a Hölgyek ihlették) szolgáltatásokat január közepe óta tesztelik Franciaországban: a Hotel Carlton Lyon-ban, a Grand Hotel de Cabourg-ban, az Aix en Provence-beli Grand Hotel Roi René-ben és a Hotel Baltimore-ban Párizsban.
Julie Grégoire, a franciaországi HotelServices luxus és felsőkategóriáért felelős alelnöke szerint „A luxus kategóriájú, elegáns szállókat többnyire férfiak tervezték férfiak részére. Az elmúlt tíz évben mégis megháromszorozódott az ilyen szállodákban megszálló üzleti úton lévő, vagy pihenni vágyó hölgyek száma. Az MGallery egy merész, ámde figyelmes márkaként egyre inkább hozzáidomul az egyre növekvő női ügyfélkör igényeihez, mivel ebben a szegmensben a részletekre való odafigyelés az, ami megkülönböztet a többi szállodától.”
Ma már a nők egyre növekvő ügyfélbázist jelentenek. Az üzleti úton lévők mintegy 43%-át képviselik és 75%-ban ők döntenek a szabadidős célú utazások részleteiről is. Erre a tendenciára reagálva, a szolgáltatásokat mindig is kínálatának középpontjába helyező MGallery bevezeti „Inspired by her” elnevezéssel kifejezetten nőknek ajánlott szolgáltatásait.
E szolgáltatás kínálat összeállításához a márka tapasztalati úton közelített, meghallgatva, és figyelmesen kutatva hölgyvendégeinek és szállodaigazgatóinak véleményét, kívánságait, részletekbe menő hosszas egyeztetéseket folytatva e kérdésben a turisztikai iparág kulcsfontosságú szereplőivel. Ezen felül az MGallery figyelembe vette 250, az Accor hűségprogramjában résztvevő női ügyfél megkérdezésén alapuló felmérés eredményeit is.
E felmérés három dolgot emelt ki, amelyre nagy hangsúlyt helyeznek a hölgyek:
– A biztonság és kényelem,
– A lelki nyugalom, a jó közérzet érzése, melyek abból fakadnak, hogy a legmegfelelőbb termékekkel és hiánypótló szolgáltatásokkal látják el a vendégeket
– Egészséges, kiegyensúlyozott, és változatos étel-, és italkínálat.
Az MGallery mindezeknek az igényeknek eleget tesz kínálatával. Amint megérkezik egy hölgyvendég, azonnal átadják neki a rendelkezésére álló szolgáltatásokat és kiegészítőket ismertető anyagot. Ez alapján ki tudja választani, hogy hol, milyen szobában szeretne tartózkodni (például, elképzelhető, hogy a kisebb szoba kényelmes otthonosságát részesíti előnyben), valamint számos egyéb különleges figyelmességben lehet része, úgymint a köntös, és papucs az ő méretében, teljes alakos tükör, szoknyaakasztós vállfa, a gyógyteák széles választéka, stb. Ráadásul, ha szeretné, akár Wolford harisnyát, manikűrkészletet, különféle krémeket, és testápolókat vásárolhat a Net-a-Porter csúcsminőségű ‘OhMyCream’ szépségápolási termékeinek kínálatából. Az étterem és szobaszerviz menüjének kínálatában levesek, saláták, gyümölcs, és egyéb kiegyensúlyozott étkezést támogató fogások szerepelnek. Végezetül, e páratlan kínálatban a jóga matrac, és súlyzók, vasalódeszka, női magazinok, és egy sor egyéb apró figyelmesség is szerepel.
Az „Inspired by Her” szolgáltatásokat 2014. január közepe óta tesztelik Franciaországban, négy szállodában: a Hotel Baltimore-ban Párizsban, az Aix en Provence-beli Grand Hotel Roi René-ben, a Grand Hotel de Cabourg-ban és a Hotel Carlton Lyon-ban.