Eddig is kedveltem a Nespresso reklámfilmjeit, ahol George Clooney nem szexisebb egy csésze kávénál. És ez kissé bosszantja. Most csatlakozott hozzá Matt Damon is, így ketten még viccesebbek és persze sármosak. A filmekben érezhető, hogy a színészek a való életben is jó barátok, spontán jópofán, de mégis profin viselkednek a kis reklámspotokban a hölgy nézők örömére.
A Nespresso a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját. A vállalat ezzel egy egyedi és új márka platformot hozott létre, ráadásul mindezt George Clooney és Matt Damon közreműködésével.
A TV reklám életre kel a digitális világban, ahol a nézők különböző filmrészletekben láthatják Clooney-tt akció közben, például az újonnan alapított Nespresso Sustainability Advisory Board tagjaként. Sok más mellett ez a soha nem látott anyag is elérhető Clooney-ról az újonnan indult Nespresso csatornán (https://www.youtube.com/user/nespresso): láthatjuk, ahogy éppen megvitatja a Nespresso fenntarthatósági kezdeményezéseit. Az új csatorna egy tisztább, kellemesebb élményt nyújt a Nespresso Club tagjai, a YouTube felhasználók és az online nézők számára.
A nézők elégedetten konstatálhatják, hogy a már régóta a Nespresso márka nagyköveteként ismert George Clooney-hoz most első alkalommal csatlakozik a humoros tévéjelenetekben az Oscar-díjas forgatókönyvíró, színész és barát, Matt Damon. Ő így kommentálta a közös munkát: “Szeretem a terméket, én is Nespressot iszom, és George Clooney-t is nagyon kedvelem.”
Az új filmben – melyet a díjnyertes rendező, Grant Heslov jegyez -, tanúi lehetünk, ahogy egy vonzó hölgy visszautasítja George Clooney-t, hogy zavartalanul élvezhesse a pillanatot, amit egy csésze Nespresso elfogyasztása okoz. Ez az a momentum, ami jól ábrázolja, hogy a Nespresso kávé élvezete egy személyes kényeztető élmény, amit nem hagyunk elrontani, vagy megzavarni, és amiben soha nem akarunk kompromisszumot kötni.